Halaman

Subscribe:

Ahad, 6 Januari 2013

Justifikasi permohonan pengeluaran EMK melebihi had daripada ibubapa/penjaga

http://www.moe.gov.my/v/surat-kepada-pengarang-view?id=2711&page=4&keyword=&


Nama ibubapa/Penjaga  : _____________________________________________

No Kad Pengenalan          : _____________________________________________

Nama Anak                          : _____________________________________________

Alamat Rumah                   : _____________________________________________

No Telefon                          : _____________________________________________

 

 

Tarikh :

KEPADA
En Mohd Hisyammieddy Bin Esa
Penyelaras Program Pendidikan Khas Integrasi ( PPKI ) SK Matunggong Kudat

 
Tuan,

PERMOHONAN PENGELUARAN ELAUN MURID KHAS ( EMK ) MELEBIHI HAD PENGELUARAN

Dengan penuh hormatnya, adalah saya diarah memaklumkan kepada pihak tuan mengenai perkara di atas.

2.            Saya mengesahkan telah BERSETUJU  tentang peraturan penggunaan wang EMK ini bahawa tujuan pengeluaran hanya untuk kebajikan anak saya yang menerima EMK ini sahaja dan had pengeluaran yang dibenarkan ialah RM300 untuk 2 bulan serta Buku Akaun Bank disimpan di sekolah.
                                                                                                                                          

3.           Walaubagaimanapun, disebabkan masalah kemiskinan saya dan jarak bank yang terlalu jauh dari rumah saya, saya memohon agar pengeluaran wang EMK anak saya digunakan untuk perbelanjaan setahun persekolahan anak saya seperti senarai  berikut :

Bil
Perkara
Jumlah
1
Wang saku ke sekolah ( RM2 x 191 hari persekolahan )
RM382.00
2
Tambang bas
RM25 X 11Bulan =RM275 ( Kg Tanah Merah )
RM2 X 191 hari persekolahan=RM382 ( Kg Panikuan )
RM24 X 191 hari persekolahan =RM4584 ( Kg Parapat )
 
RM275.00
RM382.00
RM4584.00
3
Pakaian Seragam KoKurikulum
RM100.00
4
Pakaian Seragam Sekolah
RM100.00
5
Peralatan Sekolah yang lain
RM100.00
ANGGARAN JUMLAH BESAR PERBELANJAAN SETAHUN
RM5266  /  RM1064     /  RM957
Sekian dan terima kasih

Yang Benar ( COP JARI )

 

_________________________
Nama :

0 ulasan:

Catat Ulasan